kalas:D

halojj

äntligen! har inte skrivit sedan torsdagen. därför jag har inte haft varken tid eller ork. jag tänkte ta det lite lugnt nu här framöver för det är mycket i skolan nu känns det som. isåfall skriver jag små inlägg och lägger in lite bilder. schemat kommer jag inte att följa en tid här framöver på bloggen. jag tror att det ska gå bra ändå. jag skriver fortfarande om dagarna och jag vill skriva om hur jag har gått igenom denna dag. jag har följt med mamma och pappa och röstat. jag får inte rösta för det är en 18-gräns. jag följde med dels för att jag ville se hur nya dagiset där såg ut. det var röstning på dagiset i lindbacka. sedan cyklade jag vidare för att prata lite med kakan. vi pratade bara och jag fick skicka någon låt till hennes mobil. sedan cyklade jag hem och gjorde iordning mig och hjälpte till att småstäda lite sådära, jaa:) klockan 3-4 kom besökare. mamma fyller nämnligen år idag. jag har skrivit att jag har varit på stan för någon vecka sedan eller två. det var när jag var med karolina och jag nämnde att jag köppte en "hemlis". det var lite salvor och duschkräm till mamma. på 51-årsdagen faktiskt. så... grattis!<3 vi åt bulla, kakor och tårta. you name it! vi blev även hungriga när kvällen kom krypandes. nu är det kakor och sådant kvar så jag kanske bjuder några i klassen på fika?!:O hoo knows?!:S vi får se... :)
småkusinerna kom inte idag. de åkte och grattade andra för sedan skulle de åka till spanien om två veckor och bo där ett långt tag. kan förstå. grattis till anna då också:)!! fast hon fyllde egentligen i fredags. men småkusinerna kommer hem på middag på fredag. ska bli trevligt nämnligen. btw om du bella läser detta...? snälla, glöm inte att ta med the valentines day.
bjuder på bilder från idag:)    :

bollar i chokladsmak;P

















nne (under) - cubus
oversize tröja (rosa) - new yorker
vita tights - bikbok 199 spänn hosta jag upp för dem;O


+ robert pattison:* //;O

kvällsmiddag: hamburgare m. pommez. smask!:)

I <3 YOU (^^)  - hittade dem. gamla. ska ha dem imorgon:P

pözz;O


Kommentarer
Postat av: Sofi

Är det ditt öga?:)

Fin bild iaf, och man ser en lins ;)

2010-09-20 @ 00:07:19
URL: http://sofisalmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0