Rebecka Petterssons dagbok

tjoho<3

har sovit över hos karolina inatt och därför hade jag även inte någon tillgång till dator.

har varit i hille länge igår:) först vid tre åkte jag och min familj till mormor och morfar för att mormor fyllde 75 år. grattis till dig!:)<3 sedan har jag gått upp till där jag bodde förr och kollat efter lite böcker. hittade bland annat varsel (en gammal bok, kan slänga in en bild på den också):
-v.s: på engelska - "the shining"
-och en sådan här bok med:)
vi åt god mat där och tårta. lägger in bilder i morgon tyvär måste snart sova och duscha före det också. måste hinna allt detta!:( sedan skjutssade pappa hem mig för att jag skulle hämta en film och mobilladdaren och sedan bar det av till karolina för att jag skulle sova över där. åt igen:O men maten såg ju så god ut;P sedan kollade vi på "remember me" och åt tacochips till det:) mummigt:P ! sedan sov vi och dagen där på - alltså idag: har ätit, spelat the sims3 - som vanligt:P helt beroende är jag också!:P sedan tog vi bussen ner till stan för ett litet ärende;) tyvär hemligt!;O ni får veta det om exakt en vecka:) ! :D ! haha!!
tog bussen tillbaka och mamma hämtade mig där sedan. vi åkte och handlade och därefter hem. vi hämtade frida på vägen hem också:P sedan har jag ätit, skrivit och städat och nu ska jag snart ducsha och sova så...
btw det som jag har missat att skriva i helgen kommer i efterhand - imorgon! lovar!

sov sött:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0