som jag vill ha det

tjo!:)

dagen började med att karro sms:ade mig och sade att hon inte kunde komma p.g.a. förskylning och feber. ja.., dagen började ju bra! -.- (nooot!) jag vaknade av att jag var ovanligt pigg, faktiskt! för en gång skull.
åt hårdbröd och vattenmelon till frukost;O (ni som undrar). lite fix och piff och sedan drog jag till skolan. jag cyklade. känner att hösten är här på allvar! det var verkligen kalt och mörkret kommer krypandes...

bd: pratade med malin, maja och ellinor och medans vi målade på våra mappar:). därefter gick jag upp till cafeterian och drack varm oboy. wodday var skylldig mig fem kronor så jag hade råd och unna mig en kopp varm oboy:) haha!
sv: vi fick tillbaka nationella proven (vi fick bara pröva på) och jag fick g+. ändå rätt bra ju!:) det fanns ett mvg-barn där bland oss:O. lyllo, smarto osv, osv...
lunch: sprang upp på lunchen med malin, maja och sofi. bara maja och jag åt. det var gott bara det att det var så jävla starkt ju. och om vissa har fått konstiga sms så vänd er gärna till malin. hon snodde in mobil och hade lite roligt ett tag. fy fan va taskiga sms det var då!:@ malin?! explain youre self!!!! noooot my bad!:(
ma: multiplacerade lite och gångererereade en massa. (lol):P.
so: malin skrev vidare... fick även spela ett och enstaka spel på majas nya iphone:D snygg där!!;) skulle gärna vilja ha om det är någon som har en över där hemma;O !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tk: satt och löpte vidare på mitt - verkligen förstående - kulspel. (eller vafan det nu ska bli:S ?!?!) cyklade hem till mig och senare kom wodday och frida med 3-bussen. vi slutede ungefär vid 3-tiden. en snabb cyklare där;O! det tog nämligen 5 minuter:). (skrytsam). vi åt äppelkaka med vaniljsås(eller vad det nu var. något liknande ialf.) och pratde (chillade helt enkelt) och kollade därefter på film. the shining. vi han se hela. äklig var den. fy! :S    sedan klättrade frida upp på taket och dansade en stund eller vad det nu var vad hon nu gjorde:O :P :) :D ...och karro kom därefter. hon hade tydligen frisknat upp där eller nått. ho knows?!.. vi pratade vidare och wodday och frida tog halv-åtta bussen eller nått. karro blev hämtad av sin mamma och så har vi ätit där emmellan osv, osv... ska sedan kolla på idol. btw det är puh-dagar imorgon. berättar imorgon vad det är för något:)
the shining:

omslaget

pojken, donny (doc)

...

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0