yesterday, today

hello=)

igår var jag i skolan och sedan tog jag bussen till stan med karolina. jag köppte linnsvätska och karro fixade nytt nummer. hon bytte till telia. om ni undrar om numret fråga mig;) mötte klara på bussen dit. träffar inte henne så mycket längre. bara någon gång då och då när man springer på henne på skolan eller så. t.ex. när det är lunch eller när man ska gå till klassrum till klassrum och där emellan skåpen osv... ialf! ...så tog vi bussen tillbaka till skolan och cyklade sedan hem. fixade mig. där efter kom småkusinerna. v.s: faster marie, johan och småkusinerna isabella, fredrik och tvillingkusinerna william och ludwig. knäppte en massa bilder på det också:)    :
















idag har jag varit med karro:) har inte gjort något innan. mamma skjutssade mig och sedan dess har vi hunnit att äta hemma hos henne. lax och potatis. martin(karros storebror) och lisa var där och åt surströmming. luktade inte bra, kändes som jag skulle spy hela tiden!!:( men jag klarade mig hem ialf! mamma kom och hämtade mig och karro för nu ska hon sova över hos mig!!:D duschade direkt när jag kom hem. because: jag stank! :O

men vi syns;) ...

bye!<3

Kommentarer
Postat av: Bella<33

Hej!!!!



Jag kan ite beskriva vad jag inte orkade läsa just nu! Jag läste exakt 3 meningar, plus det här inlägget. Durrigt. ;). Bye!

2010-09-27 @ 21:19:19
URL: http://bellatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0