tisdag

Hej!

idag så var jag i skolan. det snöade hela dagen så det var välldigt kallt, jag hade inte lust först att gå i skolan för att det snöade ute men jag gick såklart för det iallafall.

tisdag:

skoldagen har sett ut så här:
kontakttid:klassråd

lästid:jag läste lite ur min bok:), bráa bok:P. den där som heter eclipse på engelska (twilight-serien).

träslöjd:jag blev klar med hyllan eller vad det är, idag. fick gå tidigare för att jag var så duktig:D.

svenska:skrev bokrecension från filmen som vi såg förra veckan. men jag missade den sista frågan:/.

lunch:ris med kycklingkebab.

matte:tråkigt, jobbade med några ekationer.

engelska:tittade på slutet av sjätte sinnet, har sätt lite av den förr. den är faktist välldigt bra!:)

no:hade vikarie. spelade spel:).

...och vi slutade. karolina och jag gick hem till henne men sen så gick vi tillbaka för att jag hade glömt "hyllan".

åkte hem och åt sen så ska jag snart duscha sen sova.

i går var vi och firade kusin fredrik och så fick jag chokladkalender av farmor och perra:D.



Grattis i efterskott föresten Fredrik (kusin).

hejdå!:) / RebeckaePettersson:)<3

Kommentarer
Postat av: Iselo

Hej! snygg text!!! :)

2009-12-16 @ 09:48:22
Postat av: RebeckaePettersson

villken text? det sista?... som jag skrev?

2009-12-19 @ 23:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0