långfredag...

hej!

snart är det påsk. vet inte om långfredagen räknas med som "påsk". iallafall så har veckan varit bra. har gått i skolan. i måndags så åkte jag och mamma till specsavers. så jag har skaffat linser:). funkar jättebra. men det känns fortfarande som om något saknas så jag har inte riktigt vant mig ännu. i tisdags var jag i kyrkan på kvällen eftersom jag inte gick i söndags för att det var konfirmation. mådde illa i söndags. så på tisdag kväll gick jag i kyrkan och vi sjöng och gick på någon påskvandring. i onsdags så var det so-prov. gick väll sådär. klarade det precis - som vanligt-.- jaja, bättre än att inte klara det alls. frågorna var svåra men sveriges landskap gick bra:). klarade alla svenska landskap faktiskt. igår slutade vi i skolan så nu är det påsklov. jag slipper inte skolan för jag känner att jag behöver lite matteträning men jag känner ju att det är bäst för mig. så, jag vill ju klara allt. matten är tuffast:(. jaja. idag har jag gått i kyrkan igen. de spelade. någon orkester i strömsbro. det var faktiskt jättefint. lite långtråkigt men det är det alltid. det var två till konfirmander. juste! jag ska även skriva in sidan på konfirmationslägret 2010. så kan ni gå in och titta lite:).
http://konfablogg2010.blogspot.com/ kanske att ni ser att jag är med på en bild:D:P:O. idag så har jag annars ätit, nyss och målat naglarna. lite påsktema på naglarna:P. bjuder även en bild på det och en på mig:). har lixom linser på bilden så därför.



kommentera gärna. kramiz/RebeckaePettersson:)<3

Kommentarer
Postat av: M & L

Hej och glad påsk vår älskade hjärtegull! Puss och kram!

2010-04-02 @ 22:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0