frosten är här

hejssan alla!<3

har gjort ett schema som jag lovat att göra. ska snart skriva upp den men först så kommer jag berätta lite om hur dagen varit.

det var kallt i morse. det börjar med frost nu på nätterna känner jag och luften blir kylig.

kännde nästan för fingervantar!:D jag längtar tillbaka till värmen. vart tog den vägen?:O jaja. det kommer år efter år - igen. förhoppningsvis. sov över lite men jag kom i tid till skolan iallafall. tur det! en halvtimme fick jag sova, sova lite extra.
lektioner: eng, no, so, lunch, svengelska, ma, lästid och no igen, halvklass. tyvär så ingår jag i den:( nu har pluggandet börjat! cyklade hem. tog en genväg för att ge karro lite mera sällskap. åt. fixade bloggschemat!:) och så har jag sattit upp posters på väggen i mitt rum. blev ganska bra:/ alla "the twilight saga" - posters:) älskar dem!!:D<33

kram:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0