Det kunde jag aldrig tro ...

Hej bloggen!;) Idag har jag tillbringat hela morgonen framför spegeln. Därefter tjockade jag mig ifrån julbordet hos folket jag var med. Huset fullt. Vi var några stycken där kan man säga. Hela familjen och mormor, morfar, Elisabeth och Mats, trillingkusinerna och Carolina. Kusinernas katt Ibra och hunden Foppa fanns även tillgängliga. Trevligt! I slutet gick jag till godisbordet. Ingen idé att hålla igen nu när det är jul! Julen är till för att frossa! Är det så för er? Jag kom hem mätt och belåten ialf! Med julklappar som innehöll 500:- från både mormor, morfar, mamma och pappa. Sedan fick jag lite nya, fräscha sängkläder från Elisabeth och Mats (morbror). Sedan får jag inte glömma att jag fick en android-mobil av päronen:). Värde ca 2000:- Jag har nog haft den i två veckor tror jag. Ska ta och sova nu. Det är en dag lite senare också;). Hahaha'a ^^ !! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0