Här får ni svaret!

Hej, hallå. Jag halvsover fortfarande. Klockan är 11.50. Idag så har jag absolut inget för mig:(. Lite tråkigt det känner jag så jag ligger och drar ut på tiden, men jag bloggar ju också;). Kanske att jag hjälper pappa i garaget eller hjälper mamma med julstädningen eller så blire surfing och spela spel på mobilen vilket är mer troligt!:"D Igår frågade folk mig om mobilen var bra. Jag svarade att jag inte riktigt visste ännu, men nu är jag helsäker på svaret. Den är grym! Enligt mig skulle jag välja den här framför en iphone, jag tycker att iphone är så stora och klumpiga och framför allt dyra! Köp då istället android-mobilen sony ericsson x8. Jag fick frisurf i ett år + att man kan ladda ner appar på mobilen hur enkelt som helst! Jag fick även ett blått och ett rosa skal när jag köppte't. Så nu vet ni. Den kostade inte mer än 2000:- Så värt det! Love it!!<3

<3


Kommentarer
Postat av: icornr

Visa din blogg på iPhone!

http://www.icornr.com/sv/registrera.php



Du får 3st gratis Hajp i Spotlight när du registrerar din blogg!

2010-12-13 @ 20:24:11
URL: http://www.icornr.com/sv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0