Julehandling

Som sagt - julehandling. Igår ville jag följa med mamma till Valbo för att köpa julklappar. Vi köppte bara till småkusinerna. Det var svårt och ångesten kröp genom huden på stackars, söta mamma. Men slappna av, hur svårt kan det va?! Jättelätt enligt mig. Jag pekade ut två varsina saker till William och Ludwig. Sedan ett fint erbjudande och smått och gott till Bella och en önskning från Fredrik hittade jag väldigt snabbt. Det tog 3 timmar sedan lite prövning på kläder. Jag köppte endast en maskara, det var kris. Den ända krisen faktisk. Haha!:") Sedan till Karro. Där efter helt onödigt, ointressanta saker som att äta, tv, duscning osv...

Men godnatt nurå!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0