Till havs...

Skepp o hojj!;)

Jag vaknade ganska tidigt idag. För att vara en lördag, ja. Men det var så att jag skulle till havet. Jag gjorde iordning, packade och åt en smörgås. Det blev lite frukost om man ska orka en hel dag på havet. Det gick iallafall bra - ändå. Sedan kom Karolina och hennes familj och hämtade mig. Efter det åkte vi med bil till skutskär och stannade hos Karolinas moster. Vi åkte båt därifrån till en ö vid namn Kläcken. Vi solade och badade - faktiskt. Solade typ hela tiden och vi doppade oss bara en gång. Kallt var det! Vi åt och jag läste också lite:). Ur boken "Så länge vi båda andas". Gjorde inte så mycket mera än så där. Förutom att vi sprang runt i hög hastighet;) runt, runt och skrek och flummade en aning;P!!! Åkte hem. Åt. Tittat på tv - lite:). Dator.
Lägger ut bilder från idag:
karro and me
Kläcken:)<3
badat i havet idag me karro:) (iskallt:O)
Bevis! (på att jag badade;))



 Tjejtest!


Utseende:

Hårfärg: mörkblont
Ögonfärg: gråblåa!?
Längd: venne - ingen aning:/
Skostorlek: 36/37
Ålder: 14


Kärlek:

Har du en kille just nu? nää
Gillar du någon?  ;)
Vem? ...
Smak & Stil:

Vad har du på dig nu? linne, skjorta, shorts.
Hur ser dina trosor ut? råsa å vitrutiga
Har du någon Bh? ofc?!
Storlek? ?
Hur beskriver du en ''fjortis": mck smink. oft fult blont tuperat utslitet hår(om överdrivet) m.m.
Hur beskriver du en "plugghäst"?: överdrivet duktig i skolan + pluggar asmycket?!
Har du bytt stil någon gång:  mm (inte lyckat!)
Vem är din förebild?  venne. ingen tror jag:/ ingen sjärskild

Bad Days:

Har du varit full?: näh
Har du däckat?: nä
Har du haft sex på fyllan?: näj
Har du rökt?: nejj
Har du snusat?: nej
Har du gjort något olagligt?: har väll hänt:|
Har du slagit någon ner till marken?: haha. har väll hänt de åh;)
Är du allergisk mot något?:  näjj
Tror du på Gud?: ja
Har du en Bästavän?:  ofc!:)<3
Är du vegetarian?: nä
Är du olydig?:  nepp
vart med om ett stort gräl?: njaää nääh



Vi är smarta och heta för vi är födda 1995!
            kopiera detta om du är 95!

stämmer! (pil uppåt;O)

puss o kram<3/


Kommentarer
Postat av: M&L

Hej och härligt du haft det! Älskar dig vår gulliga tjej! Puss och kram!

2010-06-11 @ 19:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0