cruising i lördags

Tjoho!

i lördags var det cruising. det var kul - till en början. malin och lasse kom över och så grillade vi här hemma. sedan på kvällen åkte vi ner till satn med pappas buick. så åkte vi runt lite. sedan ville jag åka med pappa och anders i anders bil. en gammal volvo från 60-talet kanske. det var superkallt för det var inge tak på den så jag frös ihjäl. men jag trode faktiskt att det skulle vara kallare. sedan ville jag hem så malin sjussade hem sis and I:). jag kom hem vid tre på natten och så somnade jag vid fyra. sov länge den dagen.

veckan:
skola
vänner
m.m.

idag: dagen i dag ser ut så här:
först så ska jag bara ta det lugnt. nu lyssnar jag på justin bieber(L). sedan så ska jag äta lite och så sticker jag till karro. ska sova där i natt. först ska vi titta på the vampire diaries<333. älskar programmet:D<33333333333333333. imorgon så ska jag väll inte göra något sjärskilt.

kommer att lägga in lite bilder från 2009-2010. jag har inte lagt in så många bilder. jag lovade väll att lägga in lite från melodifestivalen:O?! men det kommer i nästa inlägg:). kommentera gärna på det:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0