tisdag... konstig men underbar och desperat dag!

hej!

det blir en kortis idag för jag måste träna till so-provet tills imorgon.

tisdag:
kontakttid: fick information om kommande veckan
sedan så gick vi upp till musiken för att få lite information om puh-dagarna som kommer nu till torsdag och fredag.
lästid: läste fortsättningen av "så länge vi båda andas"... den äger! så himla spännande det är nu!
no: fortsättning... av sexulakunskapen... (eller nått:P)
engelska: film - avatar... den äger! hitills, har bara sett början med dålig bild och ljud.
svenska: prat, information och stavningshäfftet som vi fick fortsätta med.
lunch: åt mycket:O... :P det var chickenbitch (stavning:O) :P
språkval: tränade till so-provet till imorgon. önska mig lycka till!:)
hemkunskap: bakade kladdkaka (ville tyvär inte ha) och städade.
cyklade hem och tittade på tv som vanligt.
föresten så hade jag en konstig men en jättehärlig dröm! men den är tyvär - tvär för er:P - lite hemlig serru;)!
jag är bara så desperat efter drömmen. kan inte ens spela "normal" längre. jag tror att det börjas kännas som kärlek i luften:). and i like it! a loot!

men aja... men till vidare sovgott!

kram/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0