dagen + del 2... (foton/bilder)

Hej!

em... ja, jag tänkte först berätta om vad jag har gjort idag och sedan så kommer fortsättningen av/med bilder:).

idag vaknade jag hos karros place. jag sov över där och så åt vi frukost och efter det så började jag att skriva på en berättelse. vi får se hur lång den kommer att bli;)!!! sedan spelade vi the sims3 och efter det åt vi och så gick vi ut med maja (karros hund). vi stannade på vägen för att hälsa på hos mormor och morfar. karolina och jag fick glass och så gick vi glatt:D ner till hillesjön och så gick vi till hillegården där uppe, där det brukar finnas loppis och midsommarstång på somrarna. vi gick runt där och tillbaka. vi stannade sedan vid kyrkan för jag ville säga "hej" (typ) till min gammelmormor- och morfar. (obs - !). det gick runt en ensam gammal gubbe där också. han stod vid någon grav och så började han att gråta. nästan så att jag blev ledsen med!:( sedan gick vi hem till karolina igen och så tittade vi på tv och sedan kom mamma. vi åkte och handlade och sedan hem. efter det har jag ätit grillat kött. hillegrillare faktiskt:) med klyfftisar:)!... med tillbehör. har tittat på "så ska det låta"... och nu är jag på datorn en stund. logga gärna in på msn!... för jag är inne!:)


Fortsättning kommer... del 2...


Här kommer - ganska många också:P - bilder och foton.

KOMMENTERA!:)

det här är del 2...
jag
klara
regn... en regnig dag:( SUCKA!
William & Ludwig (mina tvillingkusiner!:D<33)
Tudor (karros kisse:) )
Bosse - första dagen hos oss<3

Fortsättning följer:)...



KramKram/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0