prao; torsdag

tjena!

praoveckan fortsätter (än är den inte slut!:P).
torsdag(idag=)): först så hade jag svårt att gå upp. åt frukost och fixade till mig. så himla fint väder idag! hoppas att det håller tills imorgon. ska bada med karolina då:). anyway; har städat idag också m.m. cyklade hem vid tre för de skulle ha "roliga timmen" (det var inte roliga timmen-.- det sög!) vi skulle gå ut och fota blommor! herregud! det fanns bara maskrosor ÖVERALLT:@!!! jaja, jag överlevde iallafall:/. sedan så cyklade jag hem... tittat på tv, åt massor med peppisar (pepparkakor:P), ätit och nu är jag på datorn=).

juste; inge The Vampire Diaries:( :@. gnrghh!:/ jävla hockey ist! ÅH!- SUCKA!!!

aja men puss-& kramen då!:)/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0