Chocklad:")

hej, hopp!:)

jag har målat naglarna nyss, i chockladfärg.
och bosse sitter här i min famn och gosar med mig:). hehe.. kanske inte frivilligt då men.. aja.
sedan har jag kollat runt lite. kollat om limewire funkade.. och nej, det gjorde det visst inte. hm!:@
sedan har jag märkt att microsoft word inte funkar heller. och att skiva ut önskelista som jag har fått av mina småkusiner. nej, det funkar inte heller. jaja.

tyvär kommer jag inte att skriva lika mycket längre. jag måste fokusera på skolan. jag har nyss "beställt" - fixat kanske låter mer rätt - med meta.

igår var det öppet hus på vasaskolan. det ligger mitt i stan. jag åkte bil dit med både mamma och pappa. jag såg även några från stigslund där. ganska många faktisk. jag gick till uthuset, två trappor upp, till tredje plan - längst upp. det var trevligt där. det läskigaste verkar vara mörkrummet. oj, jag kanske ska skriva om vad jag vill gå - kanske. det är så svårt. men jag funderar på - och det var det som jag kollade uppigår - bild och formgivning. min bildlärare lotta, hennes dotter går första året där nu har jag märkt. det känns skönt för då kan jag nog prata lite med lotta om hur hon trivs osv. bara det är en liten lättnad tycker jag. oj, egentligen var det inte meningen att jag skulle skriva så här mycket menmen.

annars funderar jag på att bli målare/tapetserare och gå i min farfars fotspår. har hört att det är bra lön oxå^^ det gillart jah!: )

jag önskar er lycka till alla nior!:")

Kommentarer
Postat av: jenna

Tack så mycket! :)

2010-11-18 @ 19:41:51
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0