En chilldag:)

aa.

jo, sant. härligt! har sovit länge idag. åt frulle efter det. lite av allt möjligt. lyxade till det lite;") göttigt!
sedan har jag varit på datorn och kollat på tv till sex-tiden. sedan mat. efter det kollade jag på lite medans pappa målade mitt rum X") härligt det med!
sedan inge mer...
ska kolla på "house" prick.

lägger upp några bilder sen i somras. bara för att luta dig bak i datastolen(eller var/vart du nu befinner dig) och längta tillbaka! :

åh. härligt!^^
plats: i bergslagen typ:). Uskavi!
på bild: Anna Gustafsson och jag.
Det var tider/memories från konfirmationslägret 2010. i somras!


Haha!
på bild: Martin och Louise Myrberg.
oxå från konfirmationslägret i Uskavi.


Syskonkärlek ? hm...
Plats: hemma. mamma fyllde 51:)
På bild: Frida Pettersson(syrran) och jag.


:För att mamma är den coolaste som finns!x") <3
Plats: hos farmor och Perra. (Sandviken)
På bild: (t.v) Isabbela(kusin), Frida(syrran) och mamma.

nu börjar programmet!

kram:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0