old memories

Hej, jag har inget spec att göra. förutom en massa plugg!;o. men det får vänta:p
så länge tänkte jag bjuda en liten bit av mina minnen, tankar osv..:

frida och jag i leksand sommarland (ca 2-3 år sedan)
på bilden paddlar.. nejje, vi trampar båt:P (eller vad det nu kallas för).


här var vi på väg med familj till..? minns tyvär inte. syster är den underbara fotografen for the moment!<3

haha! OBS.. gamla bilder!


hoppas inerligt att jag fick lägga ut den för karro:S
som ni kanske ser vare från någon halloweenfest hemma hos mig.


:")

härlig bild!!




här var det sommar och sol:)
längtar tillbaka. hinner inte mycket med dig klara vilket är synd. du är ärlig och man känner sig trygg och säker i ditt sällskap. VIKTIGT: halsbandet är borta, det som jag har på mig:"(


(t.v): syrran och (t.h): Jah.                       ( -||- )
place: hos mormor:)                           place: torpet. (hemma)


sorry sis för denna bild:/
men hon brukar oftast inte gå in på min blogg, så förhoppningsvis märker hon inget^^
MOOAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA!!


ett ord: FRUKTANSVÄRT!!:@ ??


bild från 6:an:)
när vi var på klassresa i sthlm:)

:o


mina vackra tvillingkusiner<3
tror att dem har min näsa?!;"o


här är dem i en nyare variant!<3

:"D




fy!:@





VINDEN KARRO, VINDEN! :O :O :O :O :O :O
HAHA!!:")


gammal "målning" ;,)

ska plugga nurå!

pussen o kramen:")!:


Kommentarer
Postat av: M&L

Puss & kram till dig oxå!

2010-11-17 @ 20:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0