Sthlm - så vare

Ja, jag åkte till stockholm med vävaren på torsdagen igår.

ser ledsen ut på bilden men kanske för att det var så tråkigt långt väntande. men taggad var jag och även glad;)


:kollade på Avatar, tyvär såg man inte mycket och oskars mössa var ivägen:( ivägen väldigt ofta:"(


men för det mesta så läste jag:)


ganska mycket, en del


men jag fick lägga ifrån mig tidningen för det började att klias så förbaskat j*vla mycket på foten. under foten. med skor på och allt. jag fick panik och började att knyta upp skojäveln och aa, skönt, härligt x")



och så gick man runt där när man väl kom fram:) haha! såklart:P
störigt många människor, skitvarmt(men det var egentligen kallt). eller näh, fast jo. shoppade och gick runt, runt osv.


söt figur:P
tvungen att knäppa kort som sedan sparas i kameran, som vidare överförs in i datorn, och nu upplagd på bloggen:D duktig som jag är=)


åt cookie:)
göttigt värre:P


gled runt
..och prövade kläder


sedan hittade jag en baontasöt spargris^^
så söt..:

..att jag var tvungen att ge den en liten ouss på kinden(rättare sagt - exakt - på magen^^)


haha! denna bok hittade karro och jag lite glädje ur:"D


men kärleken kom när jag såg denna figur. helt klart dundersöt^^
den ville jag ha:) jag får skriva upp det på min önskelista:P
vänta kvar här då...


<3


denna bild är tagen 2010


denna bild är tagen (år?:S), men när jag gick i 6:an. klass 6b. åh, minnen kommer tillbaka... ni som gick med mig.
Minns ni?


minns ni?
- när alla försökte göra så att "vakterna" skulle skratta och konversera en del. haha!^^

bjuder på en till:


åter till nuet:


gråsilvrigt^^


enda bilden på karro & mig. ialf som jag fick lägga in:P
<3


me i kulturhuset bland böcker och läs-och-läx-sugna typer. där satt karro och jag mitt i gröten och hade lite böcker framför oss som handlade om livsöden! vi var så trötta så vi sjönk ner i någon asskön soffa. (egentligen alldelses hård) - men det dög fintfint efter en mils gående. vilka liv dem lever där nere hö?!


en alldeles för trött becka. (ÖVER-trött var ordet)


...lixom här.


byebye stockholm. nu bare av hemåt.<3


gluffsade i mig denna när jag kom hem. den överlevde resan:P
Hahaha!!x)


denna kom med hem:)


..som så denna:) jag är redan pågång med uppvaknandet och kampen.
mjo:)



denna dag löd såhär:
jag vaknade av att jag hade en konstig dröm. jag har drömt den förr. det var att jag och min syster och min kusin isabella skulle cykla till en stuga ute i hille. det var högt gräs och en sjö låg tätt intill stugan. den fanns även en bro ut till en liten, liten ö. där fanns något som vi skulle hämta. plötsligt kom en kille och en tjej i 30-årsåldern kanske. ungefär. vi visste att dem var farliga för vi hade mött dem tidigare. vi sprang till cyklarna och cyklade det så fort som möjligt. vi cyklade in till en skog och plötsligt befinner vi oss på golfbanan och vi fortsatte hemåt. dem följde efter med bil. vi sprang in i huset. ensam hemma var vi oxå. ingen hade märkt oss. inget tecken från att det fanns liv på hela gatan. grannarna var borta. inte ett djur i sikte äns. jag sprang upp på taket och gömde mig där. tjejen sprang in och letade upp oss. men det blev inget upphittande av oss som tur var. jag ringde polisen. jag slog fel ett antal gånger men sedan kom jag fram och de tog lite tid men dem kom ialf. jag sog allt uppe från taket. tjejen var klädd i svart läder från topp till tå. haha! mer i lack. mycket makeup och lockigt fixerat mörkt brunt hår. hon gick ut på balkongen och tittade efter mig. jag halkade ner lite. hon hörde att det var något och kollade ut i ett hål mellan mig och henne. men det var ett hål, ett litet hål som hon bemötte mitt öga men tydligen var hålet för svart och mrökt så hon såg mig inte. hon sprang in igen. polisen kom och hon sköt och sköt på bilen. polisen bad om förstärkning. det här var ett sylvasst fall. ett på liv och död. även en ambulans kom ut-i-fall. det hela slutade med att syster blev skjuten på foten och tre tjejers chockerandes livsrädda hjärtan. vi fick ialf tag på vad vi sökte efter. men jag vaknade precis innan jag fick se vad det vi verkligen ville ha. det var verkligen något som vi ville ha eftersom vi viste vad risken fanns någonstans - på liv och död. men vi överlevde och de hamnade i finkan.

sedan åt jag frukost och gjorde iordning mig för utgång. mamma och jag skulle försöka att hitta till erikshjälpen men det blev inge eftersom vi inte hittade. haha! vi var ända ut till andersberg. håhå:P men vilket tappert försök ialf! hon skjutssade in mig till stan och där som jag träffade jennifer. vi gick runt och kollade på kläder lite, åt glass och patade en massa. åh, jag hinner tyvär inte träffa dig så mycket syrran<3 men det finns tillfällen och dem är dyrbara. tiden är dyrbar med så roliga människor och sådanna som betyder något. <33
btw snart fyller min faster år. ska bli så kul att träffa släkten igen. saknar dem alla!<33
men det blir på måndag det:) lite saker har jag skrapat ihop. kanske en fin plånka till dig bella? har faktiskt två som jag inte behöver längre:P en rosa, en blå. ena har en blomma på medans den andre har fjärilmotiv över hela .. ja, - "överfickan".
sedan kollade vi på pennor. haha! intersant. hoho, joh:"P
sedan hem. har ätit flygande jakob. en faorit sedan jag åt det för några år sedan hos min morbrors fru. v.s. storkusinernas mor:). kom ihåg att jag blev så kär i rätten att jag bad om ett namn och ett recept på det. nu har det blivit en stor hitt hos min bästa kompis oxå:P ..sedan vi bjöd dem på middag:)
trevligt, trevlig.
:)
har kollat på idol och stoppat ner en massa onödiga saker i munnen. det kallas för godis men även morotsbitar och dipp till det. chillat och nu ska jag snart chilla lite till. vi höres!<3

Idag:


Igår:


och sedan måste jag ha detta spel:


heheha:O oh, yes (a)

btw: fixar header en annan gång. det kräves för mycket av mig. hihi!x")  ^^ 
..och en sak till; vissa bilder lägger jag inte ut eftersom redigeringen funkade inte. det sparas inte. jag ska försöka mer en annan dag. 

pussohej<3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det var helt underbart att träffa dig med syrran<33333

2010-11-06 @ 22:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0