Hela veckan lång.

Hej!

åh, jag borde skämmas:O. har inte skrivit på ett bra tag. jag har inte orkat. det måste vara ända anledningen + att jag inte har haft tid.

denna vecka har jag haft prao. karolina och jag har varit och praktiserat i en mataffär i valbo - tempo. det var rätt ok. det måste ha varit den roligaste praovecka. karro instämmer. för det vet jag:P hahah!! jag måste oxå försöka att hitta en header. måste göra en. jag tror att jag har en som skulle passa bra. men vi får se..

måndag: sov jag över hos karolina. sedan skjutssade pia oss dit till "jobbet". vi visste först inte vart det låg så vi bestämmde oss att ta bilen ist för buss. det känns så konstigt att ta bussen om man inte änns vet vart man ska riktigt. vi hälsade på personalen. de var riktigt vänliga och så. sedan tog karro och jag bussen till stan och 3:an hem till henne. vi gjorde lite saker m.m. sedan hem. mat. tv. sova.

tisdag: vaknade jag av väckarklockan ringde kl: 6.00. härligt^^ ! då klädde jag på mig, åt frulle, sminkade mig + fixade håret osv som alla mornar. sedan gick jag till bussen. den kom ca tjugo i åtta. sedan 1:an till valbo när jag väl hade kommit ner till torget - /stan. jag kom dit kl: tjugo i nio. vi börjar nio. körde på. det kom varor hela tiden. man hade alltid något att göra. slutade tre. tog bussen hem.

onsdag: buss. jobb. hem. tror att det var den dagen som karro sov hos mig;S / :O (tis-ons).

torsdag: skynnndadeeeeeee mig till bussen. småsprang och klockan var lite över tjugo i. jag var snart ut på gatan och skulle sedan över och till busshållsplatsen. då åkte bussen förbi. jävlar!! fan va jag svärde, skrek och då vände jag hemmåt. massade mig hem i myrsteg. om dagen skulle va såhär då vet inte jag alls.. jadu. karro och jag var inte heller så på bra humör för varandra. vi bråkde gårdagen om vad vi skulle göra. vi ville olika saker. det var onödigt och jag skäms över det. vi var trötta och vi packade upp frysvaror och det var inge kul. men jag var berädd på att vänta till halvtio-bussen ialf. pappa kom med bil på vägen. han sade att han skulle skjutssa frida till skolan och att en kund skulle komma om åtta minuter. han är bilmekaniker och driver ett eget företag. själv. om ni har vägarna förbi uppe på näringen. ö näringen. ni kanske har sett skylten. haha! någon har kladdat dit något bokstav eller två. nu står det bög nä ingen. haha! det tycker jag är roligt ialf:")
http://www.bilservicenorr.se/
forts. på torsdagen: någon av personalen kom skrikande. jag följde ljudet. vart det kom ifrån. det låg en stor råtta under en ugn. ingen ville ta bort den. jag kände mig tvungen. haha! den hade en låååång äcklig svans och småblodfläckar omringade råttan. jag tog några diskhandskar och lyfte bort den. men söta små gulliga, oskyldiga, livlösa ögon hade den. söt ändåju. det var lite svårt att ta bort den eftersom den hade klistrat fast sig i golvet:S. aja.. jag fick ialf sluta tidigare bara för det:D. sedan buss hem. fick vänta mer än en halvtimme. gick in till indiska och staduim. kollade bara lite runt. sedan gick jag till bussen. mötte anna där. även anton. sedan kom det fler igenkända ansikten. åkte hem. fixade lite smått - håret bl.a osv.. sedan åkte jag and the family mot sandviken. faster malin fyllde år nämnligen. ganska många där ändå. förutom faster(gudmor)marie och johan och även en av tvlinningkusinerna william var inte där. de hade åkt till akuten med william eftersom han hade klämt lillfingret i en av ytterdörrarna. den var verkligen tung och dörren var stängd medan william stod kvar där. det visade sig att lillfingret stod åt ett annat håll:S. stackare. bella berättade allt. men isabella, fredrik och ludwig var kvar. farmor (mormor - för dem) och perra var kvar och de skjutssade hem dem och så. här kommer en massa bilder:

bosse<3


jag & B.O :)




bosse<3



supergullig bild på karro^^
hon längtade till lunchrasten:P ..och det gjorde jag med. - överväldigad!


me and kakan:)
                                   <3


först tänkte jag börja med karros glass xd. 88:an :)
smarrrrriigt !!


äcklig, stinkande tröja:(


karro jobbar hårt! :")


lixom jag! .. eller?o.O


bakpulver kan vara roligt.



resultat efter hårt jobbande!


grönt.


bosse vräker:P
                                          <3


Ludwig<33



hm.. vilken ska jag välja?


nöjd med valet. haha!^^

..och här kommer den svåraste delen:

..att ta förväl!


haha! men om man kramas för länge vill han där ifrån:"P
                                                                       sötoo<3



fredag: "jobb".
inann vi skulle gå hem skulle jag ta ner en pall från liften. det ver tyvär glögg som inte stod så bra till. jag körde ner den och flera glöggflaskor - glasflaskor - och de åkte till golv. fram med mopp!
skurade golv. sedan hem till karro. sov över där. ..och så fick vi välja något för 100 kronor var:D. snäll dem var, veckan har varit väldigt rolig!

fler som har haft en bra praovecka?=)

lördag:
 hos karro.

peace:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0