Fattar inte hur jag har kunnat leva?!

Dennna dag har börjat så J*VLA bra än på länge.

det började med att jag äntligen kunde gå upp i tid. har varit för trött på sistone så jag har jämt haft brottom, leder sedan till stress. Usch!!
åt köttfärssås och spagetti till frukost:) mums! sedan kom mamma och upp från tvättstugan och sade att vi har fått robert! yey!! - jag menar att vi har fått fler kanaler att sappa mellan på tv här hemma:) loveit!^^
  <3
så jag skyndade mig att göra iordning mig och sprang sedan till soffan och kollade lite på mtv!

jag förstår inte hur jag har levt här hemma, förut?!
knasig,
konstigt,
helt oförståerligt!

skriver mer senare...

puss!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0