Så lite.. !!

hooooouu !!

klockan bara segar fram denna kväll. hon är bara så lite. har inget för mig just nu.
idag har jag hunnit med att:
jag vaknade imorse av att två klockor ringde. annars stänger jag bara av väckarklockan hur lätt som hällst. bara slå på en knapp som sitter högst upp. det händer ofta och så somnar jag om. men inte idag inte. har både en mobil och en väckarklocka nu som låter JÄTTEHÄRLIGT sisådär strax vid 6-tiden. vi gillart! jag sminkade mig, åt frukost och så sprayade jag håret svart. inte helt. men lite ialf. sotade ögonen och satte på mig ett svart läppstift. sedan bar det av till skolan. fick skjutss av pappa. vi hade en engelska lektion - vi läste lite och kollade och svarade på några låtar och även lyssnade på två låtar - och därefter hade vi no - vi kollade bara på film. inget seriöst. bara om solen och månen. haha! som man inte redan visste att jorden åker runt solen och månen runt jorden. haha! sedan var det film. vi kollade på boogeyman:

den var ju inte äns bra. inte läskig. bara... töntig! eller ja, man hoppade ju till när det händer något så plötsligt men när man väl såg vad som hände var det ju inge kul. satt och skrattade inombords. så tummen ner för den filmen! sedan vare lunch och efter det gick jag tillbaka och kollade klart på filmen.
konsert och efter det hem! pappa kom och hämtade mig. åkte hem. tittade på tv och så somnade jag och sedan frös jag när jag vaknade. väcktes av mamma. mat! mamma hade visst beställt - hämtat mat från emils pizzeria. det blev en smaskig och supermättande kebabtallrik. så.. nu är jag fullproppad med både mat och godis. nu är jag bara sugen på ett glas med iskallt vatten:

thörstiig:"P


bilder på mig:) (haha!!) kommer senare.. !!

dröm sött;"O !!   -- <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0