Se det snöar, se det snöar. Det var väl för hämskt, OH JAA!

tja!

skola. idag. bra mat för en gång skull tyckte jag:)
efter skolan tog jag bussen hem till karro. klara, karolina och jag. vi fikade lite och gick husasyn för klara har inte sätt huset än. kakan har ju flyttat för inte så länge sen. men ändå rätt å länge:"d.
där efter gick vi till preem och köppte lite godis;). blev inte så mycket för min del. hah! hade bara fyra spänn satt... :) men en liten chockladbit ialf!
gick tillbaka. sedan hämtade mamma klara och mig. skjutssade hem klara först sedan hem. egentligen skulle jag och klara vidare till stan vid sju-tiden men det gick inte:(... så det blir väll idol med mammarå:( (sucka!)
imorgon blire ialf lite shooping med klara. vi får se sen... vad som blir på kvällen.

juste föresten!... på näst sista lektionen snöade det:"(. började seriöst att grina ju! vill ha SOMMAR!!!! usch. all den här kylan osv.osv.osv...


byebye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0