ta bort no:n! :@

hej<3

oj, jag har inte skrivit sedan 3 dagar tillbaka. så mycket i skolan nu. har inte gjort mycket idag förutom att ha varit i skolan idag. gud vad jag hatar no:n! den är så jävla seg ju!:( sedan tog jag bussen hem till karro. åt, chillade:) sedan kom pappa och hämtade mig. åkte hem... har inte gjort så mycket mer... kollat lite på idol i och för sig.
det var bestämmt att jag skulle sova över hos karro. men dem har inte kanal 6. vill så järna se smallville! ...typist var att det inte var nått ju:O... :@ blev ju fan förbannad!!!! gud ge mig programmet tillbaka! NUUUUUUU!! :@
...och syrran skulle ha kompisar här som skulle sova över - därför! just därför ville jag också här ifrån:( orka lix.
antagligen dissade dem syrran. haha!

bye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0