tester :)

tjo^^

...sådanna här saker lägger jag in nu så ni får veta mera om mig^^ :

Kolla vad ditt namn betyder!

A= Sexig
B= Överraskande
C= Delar med sig
D= Säker
E= Påhittande
F= UppMärksamhet
G= Rolig
H= Är alltid där
I= Sviker aldrig
J= rik
K= SnyGG
L= Behåller hemligheter
M= Skojig
N= Fantasifull
O= Skyddar kompisen
P= SköN
R= Bråkig
S= Håller kontakten bra
T= Får Dåligt Me Tjejer/killar
U= Trevlig
V= Ljuger aldrig
W= Mycket tålamod
X= Kul
Y= Livlig
Z= Bra på att lyssna
Å= Artig
Ä= Går inte
bakom ryggen
Ö= Shysst

R: bråkig
E: påhittande
B: överraskande
E: påhittande
C: delar med sig
K: snyGG
A: sexig (^^)




Vad är din mentala ålder?

[x] Vet hur man kokar kaffe
[ ] Tvättar kläder själv
[x] Kan laga mat själv
[ ] Tycker att politik är spännande
[ ] Mina föräldrar och morföräldrar är intressantare än mina vänner
total: 2

[x] Går i skolan alla veckodagar
[ ] Har en penna med mig överallt
[x] Har aldrig fått kvarsittning
[x] Har sett talkshows (på tv)
[x] Vet vad nonchalant betyder utan att slå upp det
[ ] Dricker kaffe minst en gång i veckan
total: 4

[/] Vet hur man startar en diskmaskin
[x] Kan räkna till tio på ett annat språk
[/] När jag säger att jag ska göra något, så gör jag det
[x] Föräldrarna litar på mig
[ ] Kan klippa gräset
[x] Kan få vuxna att skratta utan att säga något dumt
[ ] Kommer ihåg att vattna blommorna
[x] Pluggar/de när jag borde
[x] Lyssnar och tar till mig på lektioner
[/] Kommer ihåg att mata djuren.
total: 5 ½

[x] Kan stava till skicklighet utan att slå upp det
[x] Kan städa upp efter mig själv
[ ] Det första jag gör när jag vaknar är att dricka en cola light
[x] Kan gå till affären utan att köpa något jag inte behöver
[/] Förstår skämt första gången jag hör dom
[x] Kan skriva snabbt på tangentbordet
total: 4 ½

[/] Har kommit på att vädret ändras varje timme.
[/] Kan se på någon het utan att tänka på sex
[x] Har kommit på att man måste vara 20 för att få ett jobb och tas på allvar
[x] Kan läsa ut en bok
total: 3


täkna ihop summan. det summan visar så gammal borde du vara!!;O

Mitt resultat: 19





jag vet inte om jag redan har gjort den här men... jaja: (igen då!!)

Hur naturlig är du ?

Du har....
(x) En plattång
(x) En locktång
(x) Designparfym
(x) Mascara över 100 kr
( ) Fondation över 200 kr
( ) Ögonfransböjare
(x) Olika borttagningsmedel
( ) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
(x) Läppglans över 100 kr
(x) Hårinpackning
( ) Bodybutter
(x) Bodylotion
(x) Parfym över 300 kr

Du ...
(/) Använder locktång/plattång varje dag
(x) Använder fondation varje dag
(x) Använder mascara varje dag
(x) Använder kajal varje dag
(x) Avänder läppglans varje dag
( ) Använder bodybutter varje dag
(/) Använder bodylotion varje dag
(x) Använder ansiktsrengöring varje dag
( ) Använder hårinpackning varje dag
(/) Använder hårspray varje dag
( ) Tränar på Gym
( ) Klipper dig varannan/varje månad

Du har...
( ) Tonat håret
( ) Färgat håret
( ) Hårförlängning
( ) Piercat dig
( ) Tatuerat dig
(x) Tagit hål i öronen

Totalt: 16 ½

0-10 naturligtvis den naturliga tjejen
10-15 konstgjord behandlad blomma
15 - 20 Kanariefågel i nordisk miljö.
20-25 Fryst jordgubbe.
25-30 Barbiedocka. Bara plast!

 

puss^^


Kommentarer
Postat av: Matilda sandén

Vilken fin blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? =)



Kram

2010-09-05 @ 22:57:45
URL: http://matildasanden.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0