Äntligen Freeeedaag!

heii !

är i skolan nu. ska kolla en sak som karro ska visa mig. för övrigt har jag bara haft idrott än så länge och vi åkte skridskor. det gick bättre än väntat. om ni vela veta... så suuuuuuuuuuuger jag på´t! big time! sedan tog jag buss tbx. frös som fan om både fingrar och tår. det är det som är det förjävliga. har pengar med mig så jag ska väll gå upp till caféterian och kolla om det finns något man kan tugga på;). kanske även dricka. haha! jag funderar på att börja blogga lite smått. kanske att jag får i gång det då. sparka i gånget!:") jaaah! näeh, nt mkt mer att skriva om nu lr. ska plugga vidare. ha det sen dess! vi höres!<3

puss !

Kommentarer
Postat av: sofia axinder

Hej vilken fin blogg du har, och intressant är den också! ska vi följa varandra som läsare och på bloglovin? :)

2011-02-11 @ 13:46:44
URL: http://axinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0