min helg.

Hejj, hallå. Tänkte berätta om min helg - även om den nt är slut än. Ialf igår kväll var jag på trafficlight, det var något disco i stan. Annordnat för ungdommar i 14-17 års ålder. Jag gick med Klara. Fan va kul vi hade ! Vi dansade osv. Hehe... Jag dansade även med någon kille. 94 från Falun. Han var ful faktiskt:s . Aja... Huvudsaken att man hade roligt. Sant som sagt. De mixade ihop en låt med September (remix), alla sjöng. Den låten är verkligen bra. Den hörs - spelas - överallt nu. Egentligen är det Petters låt. Oj, kanske att man ska säga vad låten heter oxå... Mikrofhonkåt, gud vad osäker jag blev på stavningen där. Whatever ! Todaiiii: var på venisage. Karros mammi Pia H. Bergvall har knåpat - målat i detta fall - ihop hela 32 bilder om jag minns rätt?! !!!!!!!!!!!! Sen har jag nt gjort något spec. Kollat på Melodifestivalen, någon? Nt jag. Så tråkigt, orkade nt. Jag önskade att dem kan visa något annat nu. Aja... Andra följer väl slagern ialf ! Vilka var eran favorit? Kollar nu på The dudesons in America. Ett så bra program !:D hehe. Imorgon ska man väl städa, rensa rummet. Jag har ju så mkt skit. Bl.a fula kläder, trasiga smycken och gammalt smink ! You name it. Sådanna saker som man egentligen nt ve var man ska gö av'et. Osv. Ska fortsätta kolla på stunts. Haha ! Vet ni vad som hände idag btw?! När vi skulle åka till sjukhuset (där venisagen ägede rum/hus) så åkte vi förbi Max. Haha! Det stor en stor söt björn lr vare en hund?!:o utanför. Skitsöt! Lr jag menar att det var någon som hade klätt ut sig och gjorde typ reklam för resturangkedjan där. Skitkul. Jag vinkade värsta glatt. Haha ! Det var bara för roligt!^^ Den vinkade tbx !:") Hare bäst ! Krammh!!<3

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: allt bra då?:)

2011-02-06 @ 09:39:02
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Hej hej, sötis!



Vad ska du göra idag då? :P

Ha en bra dag

2011-02-06 @ 12:08:14
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: jadu! jag visste inte vad jag ville bli, jag läste samhälls, kan inte påstå att det var en rolig linje men eftersom jag inte visste vad jag ville bli så var det en bra utbildning, den är bred åså:)

2011-02-06 @ 12:21:24
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det låter inte helt fel :)

2011-02-06 @ 14:38:18
URL: http://sunkish.blogg.se/
Postat av: sabbies

sv: hihi okej!

2011-02-06 @ 14:43:22
URL: http://sabbies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0