some questions

Vilken svordom använder du mest? fan, helvete lr jävla tror jag. typ dem vanliga

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
06:15

Var köper du dina matvaror ifrån?
jag brukar nt handla matvaror. men ica lr konsum då.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
vara med såklart!;D

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
en sminkbox från elf och en massa mer saker därefter!;)

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? jag tror det:O

Vad åt du till middag senast? kebabtallrik:) mums!

Kan du vissla? tveksamt:/ kanske en liten ton då och då:P

Tittade du på tecknat när du var liten? ofc! vem gjorde nt det lix?

Äger du några popband t-shirts? njae. det är inget popband, så nej.

Pratar du några andra språk? jag kan lite franska, finska, spanska, tyska. men det är bara att räkna typ till tio och säga hej lr nått. annars engelska!

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? jaa !

Vad har du med dig in på bion? läsk och popcorne/godis/chips

Vad har du för väder? förjävligt kallt och mörkt !:@

Gillar du din boendesituation? jorå, nära till allt. tyvär är busstiderna förjävliga!!!

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 10 kanske?

Är dina dagar fullbokade och stressiga? ibland

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 16!:)

Tror du på liv på andra planeter? ja, det tror jag!:)

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? jag vill, men vet nt om jag skulle våga:(

Tycker du om att krama folk? självklart !;)

Äger du en digitalkamera? eeh, jah? klart!

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? em... oj, det vet jag nt - minns nt.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? jaaaa!!!

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej

Är du mörkrädd? ja

Tre saker du alltid har med dig? min mobil, hårsnoddar och smink!

Var dem här frågorna roliga? hehe... jah!:)


lite sne dära:P


jag ska förstora header snarast! nu vet ni;) !

- rebeckaepettersson


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Va söt! :D

2011-02-12 @ 08:42:01
URL: http://wanbe.blogg.se/
Postat av: sloarez - check me out if you dare !

sv: aa okej va nice :D

jag ska plugga en massa :/

2011-02-12 @ 14:47:37
URL: http://sloarez.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Nu är vinnaren av Dagens blogg uppe. Kolla om det blev du :D

2011-02-13 @ 00:10:37
URL: http://wanbe.blogg.se/
Postat av: zarah

förlåt för sent svar!

På nationella skrev jag om invandrare.. Det är det enda som jag har mycket åsikter om och jag är värdelös på berättelser. så var typ det enda jag kunde skriva om :) Jag har ingenting emot invandrare, men skrev om tex en norsk skulle mörda en person i sverige så får han sitt straff i norge och sedan inte komma in i sverige på tex 2 år efter sitt straff, typ sånt skrev jag :)

2011-02-13 @ 19:38:32
URL: http://zaraheriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0